To setny wpis na blogu Feliszek PR.
Będzie z tej okazji parada w centrum miasta, sympozjum naukowe "Niech żyje PR!" i pokaz fajerwerków? Nie, tylko krótkie podsumowanie.
Który wpis był najciekawszy?
Ciekawy, ciekawszy, najciekawszy – trudno samemu wybrać, bo wszystkie są NAJ :-)
Ale raz kozie śmierć!
Oto 21 najciekawszych artykułów o public relations na tym blogu:
I. Public relations
1. 10 mądrych definicji public relations
2. Dwie szkoły myślenia o strategii public relations
3. Jak mierzyć skuteczność public relations
II. Projekt public relations
4. Typowy projekt public relations
5. Blitz PR
6. Komunikacja w rozproszonej firmie
III. Agencja public relations
7. 5 korzyści z agencji public relations
8. Bajki, bujdy, bajery agencji public relations
9. Ile kosztuje public relations
IV. Reputacja
10. Audyt pierwszego kontaktu
11. Obieranie cebuli, czyli siła reputacji
12. Bądź jak Św. Mikołaj
V. Media
13. Polityka medialna
14. Jak wybrać rzecznika prasowego
15. Prośba o medialny sponsoring
VI. Dziennikarz
16. Krótki przewodnik po mózgu dziennikarza
17. 25 powodów dlaczego dziennikarze nie słuchają
18. Trzy niebezpieczne typy reporterów
VII. Szkolenia medialne
19. Prawo Feliszka
20. Ciepły uśmiech do zimnej kamery
21. Jak wybierać najlepsze szkolenia medialne
Strona główna » praktyk pr » 21 najciekawszych artykułów o public relations
17 września 2011
21 najciekawszych artykułów o public relations
Autor:
Bogusław Feliszek
o
07:34
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Etykiety:
agencja pr,
pr,
praktyk pr
Ekspert zarządzania komunikacją kryzysową, konsultant public relations, trener medialny. Autor ponad 1,700 artykułów o PR, zarządzaniu ryzykiem i kryzysem, strategicznej komunikacji kryzysowej, komunikacji online, relacjach z mediami, wystąpieniach publicznych i pisaniu informacji prasowych. W poprzednim życiu poławiacz pereł. Nie lubi miejsca w samolocie daleko od wyjścia. Ulubiona książka: właśnie ją czyta :-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz