Chcesz PR?

Masz ochotę na PR?

Albo inne równie ważne pytanie: czy chcesz współpracować z Feliszek PR?

Nie każda firma jest gotowa na PR. Jak sprawdzić czy możesz skorzystać z PR?

Odpowiedz na 10 pytań. Ile razy powiesz TAK?

1. Masz mocny wyróżnik marketingowy?

Mocny wyróżnik buduje mocną markę. Jeśli go nie masz, pomożemy go wykreować, ale najpierw dokładnie sprawdzimy czy go na pewno nie masz.

2. Potrafisz opisać swoje cele PR?

Bez jasnych celów PR trudno ocenić co udało się zrobić i co można było zrobić lepiej. Jaki problem swoich klientów rozwiązujesz i jak to robisz? Jakie masz najważniejsze cele biznesowe w tym roku i czy jesteś w stanie je osiągnąć?

3. Masz wydzielony budżet na PR?

PR jest inwestycją. Najkrótszy projekt PR prowadzony przez Feliszek PR trwa 3 miesiące i wymaga zainwestowania co najmniej 2,500 złotych netto miesięcznie.

4. Masz coś ciekawego do powiedzenia mediom?

Każda firma ma coś ciekawego do opowiedzenia mediom, ale nie każda potrafi to wykorzystać. Szykujesz premierę produktu? Chcesz zaproponować klientom usługę, która pomoże im zaoszczędzić czas lub pieniądze? Co robisz dla lokalnej społeczności?

5. Znasz swoją konkurencję?

Wiele firm twierdzi, że nie ma konkurencji. To nieprawda. Nawet ZUS ma konkurencję – prywatne fundusze emerytalne. Im szybciej to sobie uświadomisz, tym wcześniej ruszysz do przodu.

6. Znasz swoich klientów?

Kim są Twoi klienci? Kopalnie? Właściciele restauracji? Matki? Studenci? Kolekcjonerzy starych pocztówek?

7. Masz czas na PR?

Nikt nie zna lepiej Twojej firmy od Ciebie. Feliszek PR stawia na współpracę i relacje. Pytamy kiedy czegoś nie wiemy. Od naszych klientów oczekujemy uwagi i czasu na rozmowę oraz wyznaczenia osoby do komunikacji z mediami.

8. Wiesz, że PR to maraton?

Solidna kampania PR potrzebuje ciekawych tematów dla mediów, regularnej komunikacji z reporterami i gotowości do dzielenia się wiedzą i opiniami o swojej branży. To wymaga strategii, cierpliwości i konsekwencji.

9. Chętnie dzielisz się wiedzą i komentujesz wydarzenia o swojej branży?

Reporterów interesują ciekawe opinie o tym, co się dzieje w branży (wydarzenia, ludzie, innowacje i trendy). Oryginalne komentarze pozwalają zdobyć w mediach przewagę nad konkurencją.

10. Czy szef firmy lub jej właściciel lubi media i reporterów?

Dzięki mediom możesz zwiększyć rozpoznawalność marki i wzmocnić pozytywną reputację. Warunek jest jeden: szef firmy lub jej właściciel musi mieć czas na wywiady dla mediów wtedy kiedy one tego chcą a nie kiedy on ma ochotę.

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na każde pytanie, prosimy o kontakt. Powiedz co chcesz osiągnąć dzięki PR. Chętnie pomożemy. Nasz telefon: 77 543 24 25.

Napisz do mnie

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *