Przed decyzją o wyborze najlepszej firmy prowadzącej szkolenia medialne lub szkolenia zarządzania komunikacją kryzysową warto znaleźć odpowiedzi na 15 pytań:
1. Jak długo firma jest na rynku? Ile przeprowadziła szkoleń medialnych i warsztatów zarządzania komunikacją kryzysową?
2. Czy szkolenia medialne i zarządzania komunikacją kryzysową są podstawą jej działalności czy tylko uzupełnieniem głównej oferty?
3. Czego firma nauczyła się prowadząc szkolenia dla różnych klientów? Czy ma doświadczenia, z których chcesz skorzystać?
4. Czy firma ma kontakty z dziennikarzami piszącymi o Twojej branży?
5. Kim są jej klienci? Co o niej mówią?
6. Czy klienci ponownie korzystają z jej usług? Jak długa jest lista klientów?
7. Czy program szkoleń i warsztatów jest dopasowywany do indywidualnych potrzeb?
8. Kim są trenerzy? Jakie mają kwalifikacje i doświadczenie? Czy są wśród nich byli dziennikarze?
9. Jakie są ograniczenia logistyczne? Czy firma przyjedzie do Ciebie?
10. Ile kosztuje szkolenie medialne i warsztat komunikacji kryzysowej?
11. Jaka jest maksymalna liczba uczestników rekomendowana dla jednej grupy szkoleniowej?
12. Czy są dopłaty za dojazd trenerów na miejsce szkolenia?
13. Czy są dodatkowe opłaty za wynajem operatora i kamery?
14. Jak firma mierzy efekty szkolenia? Czy przedstawia na koniec raport ze szkolenia? Co dodatkowo oferuje po sesji szkoleniowej?
15. Jak szybko firma działa? Kiedy może przesłać ofertę? Jeśli Twój rzecznik prasowy ma dziś wieczorem wywiad w telewizji czy możesz liczyć na jej pomoc?
Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem medialnym lub masz pytanie o komunikacji z mediami, prosimy o kontakt. Nasz telefon: 77 543 24 25.
Strona główna » szkolenia medialne » Jak wybrać najlepsze szkolenie medialne
12 września 2011
Jak wybrać najlepsze szkolenie medialne
Autor:
Bogusław Feliszek
o
07:16
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Etykiety:
agencja pr,
media,
szkolenia medialne
Ekspert zarządzania komunikacją kryzysową, konsultant public relations, trener medialny. Autor ponad 1,700 artykułów o PR, zarządzaniu ryzykiem i kryzysem, strategicznej komunikacji kryzysowej, komunikacji online, relacjach z mediami, wystąpieniach publicznych i pisaniu informacji prasowych. W poprzednim życiu poławiacz pereł. Nie lubi miejsca w samolocie daleko od wyjścia. Ulubiona książka: właśnie ją czyta :-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz