26 kwietnia 2014

21 najczęściej zadawanych pytań o mediach społecznościowych

Oto lista 21 pytań najczęściej zadawanych na naszych szkoleniach medialnych.

Na wszystkie odpowiadamy: NIE.

1. Czy dzięki profilom na Facebooku, Twitterze i Google+ mogę bezpośrednio zwiększyć sprzedaż moich produktów i usług?

2. Czy agencja PR poprowadzi za mnie mój profil w dowolnym serwisie społecznościowym i nie będę musiał przekazywać jej żadnych informacji?

3. Czy mogę spodziewać się pierwszych efektów po miesiącu?

4. Czy w sytuacji kryzysowej mogę przekazywać wszystkie komunikaty tylko na moich profilach w mediach społecznościowych?

5. Czy mam akceptować zaproszenia od wszystkich osób (także tych, których nie znam)?

6. Nasza nowa strona WWW nie jest jeszcze gotowa. Potrzebuje tylko kilku poprawek. Czy mimo to możemy już powiedzieć o niej mediom i klientom?

7. Czy możemy usuwać negatywne komentarze na firmowym blogu?

8. Czy możemy zrezygnować z tradycyjnego marketingu i PR?

9. Czy komunikacja w mediach społecznościowych jest łatwa?

10. Czy komunikacja w mediach społecznościowych nic nie kosztuje?

11. Nie mam dużo czasu. Czy wystarczy codziennie poświęcić na komunikację w mediach społecznościowych 15 minut?

12. Czy to nie jest jakaś przemijająca moda?

13. Czy to, że nasi pracownicy mogą mówić o nas online zagraża naszej reputacji?

14. Czy możemy pisać tylko o tym, co robimy i jakie odnosimy sukcesy?

15. Czy ludzie będą nas wyłącznie krytykować w mediach społecznościowych?

16. Kiedy mówimy o "mediach społecznościowych" chodzi tylko Facebooka i Twittera?

17. Czy mogę przygotować i wprowadzić w życie firmową politykę komunikacji w mediach społecznościowych bez wysłuchania opinii pracowników?

18. Czy mogę ograniczyć się tylko do monitoringu tego, co się o nas mówi online?

19. Czy mogę pisać na firmowym blogu raz w miesiącu?

20. Czy klienci i konsumenci chcą co pięć minut otrzymywać najnowsze informacje o tym, co robi moja firma lub instytucja?

21. Czy media społecznościowe rozwiążą wszystkie moje problemy komunikacyjne i biznesowe?

Jakie masz pytanie o mediach społecznościowych? Napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *