Jak twierdzi wielu ekspertów marketingu na Ziemi pojawiła się nowa odmiana gatunku człowieka.
Nowy homo sapiens wyróżnia się następującymi cechami:
1. Nie wierzy żadnym mediom - poza Internetem.
2. Jest odporny na marketing i public relations.
3. Nie lubi reklamy.
4. Chce "konwersować" z markami.
Nie mogę się nadziwić dlaczego te niedorzeczne opinie tak chętnie powtarzane są przez praktyków PR i marketingu.
Wyjaśnijmy krótko te nieporozumienia:
1. Internet należy do mediów, do których mamy najmniejsze zaufanie. Największym zaufaniem darzymy radio.
2. Nikt nie jest odporny na marketing i public relations. Dlatego firmy angażują tyle czasu i pieniędzy w zintegrowaną komunikację z otoczeniem.
3. Nikt nigdy nie przepadał za reklamą. W najlepszym wypadku, reklamę traktuje się jak "nieproszonego gościa w domu". Zawsze tak było i to się nie zmieni w przyszłości.
4. Większość ludzi nie ma chwili wolnego na spokojną i ciekawą konwersację ze swoimi dziećmi. Myślisz, że te same osoby znajdą czas na konwersację z "markami"?
Z jaką "marką" ostatnio sobie porozmawiałeś? Napisz o tym w komentarzu.
Strona główna » pr » Nowy gatunek człowieka
13 lipca 2011
Nowy gatunek człowieka
Autor:
Bogusław Feliszek
o
14:51
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Ekspert zarządzania komunikacją kryzysową, konsultant public relations, trener medialny. Autor ponad 1,700 artykułów o PR, zarządzaniu ryzykiem i kryzysem, strategicznej komunikacji kryzysowej, komunikacji online, relacjach z mediami, wystąpieniach publicznych i pisaniu informacji prasowych. W poprzednim życiu poławiacz pereł. Nie lubi miejsca w samolocie daleko od wyjścia. Ulubiona książka: właśnie ją czyta :-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz