13 lipca 2011

Nowy gatunek człowieka

Jak twierdzi wielu ekspertów marketingu na Ziemi pojawiła się nowa odmiana gatunku człowieka.

Nowy homo sapiens wyróżnia się następującymi cechami:

1. Nie wierzy żadnym mediom - poza Internetem.

2. Jest odporny na marketing i public relations.

3. Nie lubi reklamy.

4. Chce "konwersować" z markami.

Nie mogę się nadziwić dlaczego te niedorzeczne opinie tak chętnie powtarzane są przez praktyków PR i marketingu.

Wyjaśnijmy krótko te nieporozumienia:

1. Internet należy do mediów, do których mamy najmniejsze zaufanie. Największym zaufaniem darzymy radio.

2. Nikt nie jest odporny na marketing i public relations. Dlatego firmy angażują tyle czasu i pieniędzy w zintegrowaną komunikację z otoczeniem.

3. Nikt nigdy nie przepadał za reklamą. W najlepszym wypadku, reklamę traktuje się jak "nieproszonego gościa w domu". Zawsze tak było i to się nie zmieni w przyszłości.

4. Większość ludzi nie ma chwili wolnego na spokojną i ciekawą konwersację ze swoimi dziećmi. Myślisz, że te same osoby znajdą czas na konwersację z "markami"?

Z jaką "marką" ostatnio sobie porozmawiałeś? Napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *