Jak wygląda typowy projekt public relations?
Typowy projekt jest kombinacją następujących ośmiu działań:
1. opracowanie zarysu strategicznego programu i terminarza, z uwzględnieniem audytu medialnego i treści podstawowego przekazu public relations,
2. redakcja materiałów prasowych, na przykład profil organizacji, opisy produktów, życiorysy członków zarządu,
3. redakcja i dystrybucja informacji prasowych, artykułów i streszczeń wystąpień publicznych,
4. stworzenie listy kontaktów medialnych i kontaktów z analitykami branży,
5. organizacja wywiadów z dziennikarzami i spotkań z analitykami branży, z uwzględnieniem dostarczania im materiałów informacyjnych i przygotowania rzecznika prasowego do każdego wywiadu,
6. szukanie okazji do zaistnienia w mediach przez analizę kalendarzy redakcyjnych, recenzji nowych produktów, nagród branżowych i przewodników dla klientów,
7. przygotowanie medialne szefów organizacji do wywiadów i spotkań z analitykami branży,
8. organizowanie wystąpień publicznych, z uwzględnieniem przygotowania treści prezentacji i materiałów dla mówców.
W czasie realizacji projektu PR przewidziane są tygodniowe raporty o najważniejszych zmianach i miesięcznie sprawozdania z wykonanej pracy.
Na zakończenie projektu przedstawia się całościową analizę zawartości mediów. Raport końcowy dotyczy jakości przedstawianych treści i trendów. Inne kryteria służą ocenie skuteczności programu w przekazaniu dokładnej, rzeczowej i stosownej informacji każdej grupie docelowej zgodnie z zaplanowanymi celami.
Będą o Tobie dobrze mówić w mediach. Nasz telefon: 77 544 97 97.
Strona główna » strategia pr » Typowy projekt PR
12 listopada 2010
Typowy projekt PR
Autor:
Bogusław Feliszek
o
11:51
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest

Etykiety:
audyt medialny,
projekt pr,
strategia pr

Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz