17 stycznia 2014

Dlaczego zadowoleni klienci robią najlepszy PR

Najlepszego public relations nie robi się w mediach. Najlepszy PR (czyli ten najbardziej wiarygodny) powstaje w codziennych rozmowach między klientami i konsumentami o produktach i usługach.

Twoje najlepsze opowieści nie dotyczą produktu lub usługi. Najlepsze historie pokazują wartość tego, co robisz dla klientów lub konsumentów.

Jednym z błędów PR jest próba zainteresowania mediów tematem, który jest ważny dla firmy, ale zupełnie nie interesuje reporterów. Wiele ambitnych kampanii PR przegrywa już na starcie, bo mówią o czymś co nie obchodzi ich klientów.

Jak uniknąć tego błędu?

Prosta rada: wybierz coś co zaciekawi media, bo one wybierają tylko tematy, które interesują ich czytelników, słuchaczy i widzów.

Jeżeli przedstawisz reporterowi temat, który zainteresuje czytelników lub producentowi programu telewizyjnego, który wie, że to zaciekawi widzów, na pewno możesz liczyć na pozytywny efekt.

11 stycznia 2014

7 sekretów leniwego i szczęśliwego specjalisty PR

Nie lubię pracować. Nie lubię siedzieć w biurze.

Nienawidzę zebrań. Nie znoszę pisania raportów dla klientów.

Nie przepadam za inspirowaniem i motywowaniem pracowników.

Nudzą mnie wystąpienia samochwał na branżowych konferencjach PR.

A mimo to żyję i jakoś sobie radzę w public relations.

Oto 7 moich sekretów sukcesu w PR:

1. Pogódź się z tym, że w PR nic nie jest oczywiste. Tak naprawdę w PR nie ma żadnych prawdziwych ekspertów. Wszystkie reguły to dyrdymały. Tylko kilka osób potrafi wymyślać skuteczne kampanie PR.

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *