Czy nowi klienci robią to, czego od nich oczekujesz? Zamawiają e-booki, zapisują się na bezpłatne szkolenia lub odwiedzają firmową witrynę WWW?
Jeśli tak nie postępują, prawdopodobnie pomijasz jeden z najbardziej istotnych elementów komunikacji z konsumentami.
Jak zachęcić czytelnika do działania? Najlepiej powiedzieć mu co ma zrobić.
Wezwanie do działania (call to action) to krótki zwrot mówiący potencjalnemu klientowi lub konsumentowi jak ma postąpić.
Według ekspertów skuteczne wezwanie do działania zwiększa dziesięciokrotnie prawdopodobieństwo, że czytelnik zrobi to, o co go poprosisz.
Oto 21 skutecznych wezwań do działania:
1. Kliknij tutaj.
2. Pobierz e-book.
3. Odpowiedz dzisiaj.
4. Zamów prenumeratę bezpłatnego newslettera.
5. Wypróbuj bezpłatnie.
6. Zobacz jak działa "Jazda PRóbna".
7. Porozmawiaj z naszym ekspertem.
8. Zapraszamy Cię na bezpłatny "Krótki kurs PR".
9. Wyślij nam swoją opinię.
10. Potrzebujesz pomocy w komunikacji kryzysowej? Zadzwoń do nas: 77 543 24 25.
11. Czekamy na Twój telefon.
12. Zamów teraz bezpłatny katalog.
13. Zadzwoń do nas w tym tygodniu, żeby umówić się na bezpłatną prezentację.
14. Kliknij tutaj jeśli chcesz dowiedzieć się jak pisać informacje prasowe.
15. Oferta jest ważna do 28 lutego.
16. Taka okazja może się już nie powtórzyć.
17. Zamów dzisiaj i wybierz bezpłatny prezent.
18. Przeczytaj najnowszy artykuł o PR na blogu "Media Gapa".
19. Zobacz jak wygląda...
20. Dołącz do ekskluzywnego klubu...
21. Weź udział w naszym szkoleniu medialnym. Liczba miejsc ograniczona.
Jeśli czytając te przykładowe wezwania do działania, poczułeś chęć, żeby tak postąpić, wiesz już jak zdobywać więcej klientów i konsumentów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz