23 czerwca 2012

13 pytań jak wstępnie wybrać agencję PR

Przygotowujesz się do rozpoczęcia współpracy z agencją PR, ale nie wiesz jak sporządzić listę firm, z którymi warto porozmawiać.

Wybór agencji PR należy rozpocząć od ustalenia swoich potrzeb i wyboru celów.

Oto 13 pytań, które pomogą dokonać wstępnej selekcji – jeszcze przed pierwszym spotkaniem.

1. Jak długo agencja PR działa na rynku?

2. Jakie są roczne obroty agencji i o ile się zwiększyły w ciągu ostatniego roku?

3. Ilu pracowników zatrudnia agencja i jaka jest ich średnia wieku?

4. Kim jest pięciu największych klientów agencji i ilu z nich współpracuje z agencją ponad trzy lata?

5. Co dziennikarze mówią o obecnych klientach agencji?

6. W czym się agencja specjalizuje i czy to przedstawia dla Ciebie jakąś wartość?

7. Czy agencja ma profesjonalną stronę WWW i czy chcesz współpracować z agencją, która tak prezentuje się w Internecie?

8. Czy agencja prowadzi firmowy blog i jaka jest wartość wpisów na blogu?

9. Czy najważniejsi pracownicy agencji są aktywni w mediach społecznościowych?

10. Czy agencja zdobyła niedawno prestiżową nagrodę branżową?

11. Jakie agencja prowadzi akcje dobroczynne (pro bono) dla lokalnej społeczności?

12. Kim są szefowie agencji i jakie są ich profile zawodowe?

13. Czy intuicja podpowiada Ci, że agencja PR rzeczywiście jest w stanie rozwiązać Twoje problemy?

Odpowiedzi na te pytania zbierzesz w magazynach branżowych, na blogach, w newsletterach – także rozmawiając z pracownikami agencji, jej klientami, dziennikarzami i liderami opinii.

Brak komentarzy:

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *