Oto cytaty, które zainspirowały nas do lepszej pracy i pomogły uniknąć kilku niespodzianek i rozczarowań:
1. "Spór z równym jest ryzykowny, z silniejszym – szaleńczy, ze słabszym – haniebny. Miałki i nędzny to człowiek, który ugryziony, gryzie. "
– Seneka Młodszy
2. "To, co monarcha każe drukować w gazetach, nie prezentuje się dobrze. Władza bowiem powinna działać, a nie przemawiać."
– Johann Wolfgang von Goethe
3. "Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie."
– Mark Twain
4. "Wszyscy kłamią. Ale to nieważne, ponieważ i tak nikt nie słucha."
– Prawo Liebermana
5. "Kiepska to prawda, która nie może dojść do ludzkiej świadomości bez reklamy."
– Stefan Kisielewski
6. "Dziennikarze to mili ludzie, którzy zadają niemiłe pytania."
– Kazimierz Matan
7. "Dokładność jest dla gazety tym, czym cnota dla kobiety. Ale gazeta zawsze może zamieścić sprostowanie."
– Adlai E. Stevenson II
8. "Powinno się czytać tylko stare gazety. Po 10 latach wszystkie złe wiadomości wydają się śmieszne."
– Jean Anouilh
9. "Jedyne zło, jakie prasa może wyrządzić człowiekowi, to wydrukować wiadomość o jego śmierci."
– Eugene Ionesco
10. "Czytanie to jest odnajdywanie własnych bogactw i własnych możliwości przy pomocy cudzych słów."
– Jarosław Iwaszkiewicz
11. "Fakt będzie zawsze nagi, choćby był ubrany według najnowszej mody."
– Stanisław J. Lec
12. "W naturze niektórych faktów leży nakaz ich niekwestionowania."
– Michał Choromański
13. "Najniebezpieczniejsze kłamstwa to prawdy nieco zniekształcone."
– George Lichtenberg
14. "To wielka sztuka pisać tak jak trzeba nie wiedząc o tym."
– Stefan Kisielewski
15. "Tak pisać, aby słowom było ciasno, a myślom przestronnie."
– Julian Tuwim
16. "Tłum jest tylko chwilami niebezpieczny, głupi jest zawsze!"
– Waldemar Łysiak
17. "Ktokolwiek kontroluje media, kontroluje umysł."
– Jim Morrison
InsPiRacje
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w usłudze TwitterUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Ekspert zarządzania komunikacją kryzysową, konsultant public relations, trener medialny. Autor ponad 1,700 artykułów o PR, zarządzaniu ryzykiem i kryzysem, strategicznej komunikacji kryzysowej, komunikacji online, relacjach z mediami, wystąpieniach publicznych i pisaniu informacji prasowych. W poprzednim życiu poławiacz pereł. Nie lubi miejsca w samolocie daleko od wyjścia. Ulubiona książka: właśnie ją czyta :-)
Subskrybuj:
Posty (Atom)