25 marca 2015

30 najciekawszych artykułów o współpracy z agencją PR

Zastanawiasz się czy warto podjąć współpracę z agencją PR? Czym się kierować w wyborze? Co może zrobić dla Ciebie agencja? Ile to kosztuje?

Oto 30 najciekawszych artykułów o współpracy z agencją PR:

1. 5 korzyści z agencji PR

2. 7 pomysłów jak zafundować agencji PR zawał serca

3. 7 rodzajów agencji PR, które lepiej omijać szerokim łukiem

4. 7 sekretów leniwego i szczęśliwego praktyka PR

5. 10 męczących komentarzy klientów public relations

6. 10 składników apetycznego planu PR

7. 12 znaków, że agencja PR będzie mieć kłopoty z klientem

8. 13 odpowiedzi na pytanie ile kosztuje PR

9. 13 pytań jak wstępnie wybrać agencję PR

10. 15 rzeczy, które zrozumie tylko praktyk PR

16 marca 2015

15 rzeczy, które zrozumie tylko specjalista PR

Niektórzy myślą, że praca w PR jest prosta i lekka, ale ci, którzy zajmują się tym zawodowo wiedzą jak trudno czasem zainteresować media konkretnym produktem lub usługą.

Nie ma jednego klucza, który otwiera drzwi do wszystkich mediów.

Oto 15 przykładów pokazujących jak się pracuje w PR:

1. Poranna prasówka

Pierwszy stres przy śniadaniu. O czym piszą dziś gazety? Czym żyją media społecznościowe? Szukamy pozytywnych wzmianek o naszych klientach i tych, które mogą być źródłem kłopotów.

2. Optymistyczne informacje prasowe

Rzadko zdarza się okazja do napisania informacji prasowej o produkcie, który naprawdę zmieni życie wielu ludzi. Ale każda informacja musi być tak napisana, żeby choć przez chwilę zrobić takie wrażenie.

3. Telefon do reportera

Nikt nie lubi dzwonić do reportera z pytaniem czy otrzymał informację prasową. Reporterzy też nie lubią tych telefonów. Tak, czytałem. Nie jestem zainteresowany wynikami najnowszego sondażu co konsumenci myślą o waszym produkcie.

12 marca 2015

Eksperci marketingu myślą inaczej niż konsumenci

Eksperci marketingu i konsumenci nie mieszkają na tej samej ulicy. Żyją daleko od siebie.

Konsumenci mieszkają na ulicy Prostej. Eksperci marketingu na ulicy Zagadkowej.

Konsumenci nie są skomplikowani – mają proste potrzeby i łatwo przewidzieć ich reakcje.

Eksperci marketingu kombinują jak koń pod górę – mają dziwne zwyczaje i zagadkowe przekonania.

Mam nawet wrażenie, że cały marketing sprowadza się do przekonania, że w mózgach konsumentów działają tajemnicze siły, które tylko wykwalifikowani specjaliści (czyli właśnie eksperci marketingu) potrafią wykorzystać do skłonienia ludzi do kupna wybranego produktu.

Trudno zrobić karierę w marketingu twierdzeniem, że większość reakcji konsumentów można łatwo przewidzieć. Trudno o awans tym, którzy mówią, że ludzie kupują produkty tańsze, ładniejsze, trwalsze i bezawaryjne.

Takie myślenie jest nie do pomyślenia. To zbyt proste i oczywiste.

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *