6 lutego 2013

Dlaczego jakość w PR zawsze zwycięży z taniochą

Jeśli jesteś jednym z miliona pasażerów tanich linii lotniczych, który po lądowaniu pomyślał: Nigdy więcej w życiu!, nie muszę przypominać starego powiedzenia: Sam tego chciałeś!

Skusiła Cię niska cena? Ile musiałeś dopłacić, żeby w ogóle polecieć? Zapomniałeś, że ci, którzy nie mają dużo pieniędzy, nie mogą sobie pozwolić na tandetę?

Jakość ma swoją wartość. Nie musisz zawsze kupować najdroższych rzeczy, ale wydawanie złotówek na liche produkty lub usługi to wyrzucanie pieniędzy w błoto.

Nie za tanio, nie za drogo

Podobnie jest z marketingiem i PR. Jeśli chcesz coś za pół darmo, dostaniesz za... pół darmo. Jeśli interesują Cię dobre wyniki (wysokie loty?), musisz w nie zainwestować.

To samo dotyczy Twojej firmy. Nie sądzę, że zależy Ci na reputacji producenta tandety lub marnego usługodawcy. Masz wyższe od konkurencji standardy działania i obsługi klientów. Nie jesteś najtańszy na rynku i nie najdroższy – wszyscy cenią Cię za znakomitą relację ceny do jakości.

Tak właśnie wyceniamy w Feliszek PR nasze usługi. Nie stosujemy specjalnych promocji, u nas nie rządzi zasada: kto pierwszy, ten lepszy. Jutro nie będzie taniej. Gdybyśmy postępowali inaczej, nie moglibyśmy utrzymać wysokiej jakości oferty. Zależy nam na rozwoju i współpracy z najlepszymi fachowcami. Jesteśmy przekonani, że masz podobne plany.

Wartość jakości w PR

Znamy pokusę zatrudnienia największych, najlepszych i najdroższych. Potrafimy się jej oprzeć, bo unikamy skrajności. Wielu klientów rozpoczęło z nami współpracę po twardej lekcji jaką otrzymali od najtańszych agencji PR na rynku. Nie chcą do nich wracać.

Warto pamiętać, że firmy – na przykład linie lotnicze i agencje PR – tworzą ludzie z konkretnymi umiejętnościami. Jeśli kupujesz tanio, dostajesz tani produkt.

Nie można mieć wartościowego PR za 1,000 złotych miesięcznie. Dobrze jest zainwestować w jakość. Ile? To zawsze kwestia wyboru. Ten wybór nic nie kosztuje. Dlatego jakość w PR zawsze zwycięży z taniochą.

Jeśli uważasz inaczej, napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *