Myślałeś o książce o swojej firmie? No to może o artykule w prasie?
Większość moich klientów nie ma talentu do pisania. Robią z pasją to na czym się znają najlepiej. Zajmują się handlem, produkcją lub usługami.
Kiedy rozmawiamy o początkach ich działalności przyznają, że nie zdawali sobie sprawy ile energii będą musieli włożyć w promocję tego, co robią. Nie wiedzieli, że dobre pisanie – od tekstów na firmowej stronie po artykuły na blogu – odegra istotną rolę w budowaniu wiarygodności i zdobyciu przewagi nad konkurencją.
Oto 10 pytań jakie zadaję moim klientom kiedy pracujemy nad propozycjami atrakcyjnych tematów dla mediów.
1. Co robi Twoja firma?
To nie powinno sprawić większego kłopotu. Trzy proste, jasne i konkretne zdania. Tyle razy już o tym mówiłeś na prezentacjach, konferencjach i przyjęciach, w kolejce w supermarkecie i w windzie.