11 lutego 2011

Coś medialnego na Walentynki

10 najlepszych darmowych aplikacji na Walentynki.

20 pomysłów na romantyczną kolację przy świecach w nietypowym miejscu.

30 magicznych komplementów, które czynią cuda w Walentynki.

Walentynki to święto miłości i komercji.

Prawie każda firma może znaleźć pretekst do pojawienia się w mediach z tej okazji, a mówiąc dokładnej z okazji tego święta. Bo Walentynki to przecież dzień wyjątkowy.

Oto 10 przykładów:

  1. Właściciel sklepu z odzieżą może wysłać informację z poradami jak ubrać się na pierwszą randkę.
  2. Dentysta może wysłać informację prasową z wynikami sondażu, że ludzie ze zdrowymi, prostymi, białymi zębami cieszą się większym powodzeniem u płci przeciwnej i ich związki trwają dłużej i są bardziej szczęśliwe :-)
  3. Właściciel księgarni może wysłać prasie informację o najbardziej romantycznych bohaterach wybranych w sondażu przeprowadzonym wśród swoich klientów.
  4. Doradca podatkowy może przygotować informację z poradami jak pary mogą oszczędzić więcej pieniędzy niż osoby żyjące samotnie.
  5. Właściciel biura podróży może przygotować informację o najbardziej romantycznych miejscach na weekend we dwoje.
  6. Masażysta może opracować zestaw dowcipnych porad jak zakochana para może okazać sobie czułość bez ryzyka szukania pomocy u... masażysty.
  7. Właściciel biura pośrednictwa nieruchomości może wysłać zestaw porad jak uniknąć kłopotów z kupnem wspólnego domu.
  8. Praktyk PR może opracować informację z poradami jak przygotować oświadczyny tak, żeby były przyjęte.
  9. Psycholog prowadzący prywatną praktykę może pokazać jak samopoznanie można przekształcić w najlepszy sposób budowy głębokiego, trwałego i wartościowego związku. Może też podać listę krytycznych problemów z jakimi najczęściej borykają się zakochani.
  10. Jubiler może poprosić młodą parę o zawarcie małżeństwa w swoim sklepie w dniu imienin świętego Walentego i podarować wartościowy upominek.

Jedyny powód, dla którego media nie zainteresują się Tobą z okazji Walentynek, to brak czasu na zastanowienie się jak je do tego zachęcić, czyli jak połączyć produkt/usługę/firmę z tym romantycznym i coraz bardziej popularnym świętem.

Brak komentarzy:

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *